مرجع پروژه آماده افتر افکت و پروژه آماده پریمیر

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

دانلود رایگان پروژه افترافکت تیزر تبلیغاتی Aggressive Teaser

 

 این پروژه یک الگوی افترافکت است که به شما کمک می کند تا به سرعت تیزرهای تبلیغاتی خود ایجاد کنید. در این پروژه 8 مکان برای جایگذاری متن و 11 مکان برای جایگذاری رسانه (فیلم / عکس) وجود دارد که به راحتی قابل ویرایش هستند و در کنار آن یک آموزش ویدیویی جهت استفاده در افترافکت قرار داده شده است .

 

دانلود رایگان : لینک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود رایگان پروژه افترافکت ویژوالایزر سه بعدی 3d Audio Visualizer

 

یک قالب زیبای سه بعدی افترافکت که موسیقی های شما واکنش نشان می دهد ، یک راه عالی و قابل توجهی برای تبلیغات آهنگ خاص خود در شبکه های اجتماعی ماننده اینستاگرام ، آپارات ، یوتیوب و بسیاری دیگر می باشد ، این پروژه دارای 5 سبک است که به سلیقه خود می توانید تمام عوامل آن مانند تصاویر ، موزیک یا حتی ویدیوهای آن را تغییر دهید همچنین رنگ و موقعیت قابل ویرایش می باشد. یک ویدیوی آموزشی در فایل دانلود برای کار با پروژه قرار داده شده است

 

دانلود رایگان : link

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

5 ترفند ماسک گذاری در افتر افکت و پریمیر پرو

 

در این ویدیو شما آموزش ماسک گذاری بهتر و سریع تر در 5 ترفند را برای افتر افکت و پریمیر پرو بدون نیاز به پلاگین آموزش می بینید ، این آموزش به صورت ساده کار شده ، برای کسانی که علاقه زیادی به یادگاری بیشتر این دو نرم افزار را دارند بسیار کاربردی است و بعد از تماشای این نکات می توانید برای کارهای حرفه ای خود استفاده کنید . این آموزش به مدت زمان 4 دقیقه ضبط شده ، برای دیدن آموزش های بیشتر حتما به وبسایت مراجعه کنید .

 

لینک دانلود این آموزش : لینک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰